Свічки запалювання і робота двигуна

 Виявляеться багато  несправностей Вашого  автомобіля можна визначити,  оцінивши тільки зовнішній стан викрученої Свічки запалювання по її особливостям.

Стан Свічки запалювання, та можливі причини несправності авто

На фото №1 зображена свічка, вивернута з двигуна роботу якого можна вважати відмінною. Спідниця центрального електроду має світло-коричневий колір, нагар і відкладення мінімальні. Повна відсутність слідів масла. Власнику даного мотора можна тільки позаздрити, і є чому це економічна витрата палива і відсутність необхідності доливати масло від заміни до заміни.

На фото №2 типовий приклад свічки від двигуна з підвищеною витратою палива. Центральний електрод покритий бархатисто-чорним нагаром. Причин тому декілька: багата повітряно-паливна суміш (неправильне регулювання карбюратора або несправність інжектора), засмічення повітряного фільтра.

На третьому фото навпаки приклад надмірно бідної повітряно-паливної суміші. Колір електрода від світло-сірого до білого. Тут є привід для занепокоєння. Їзда на занадто збідненій суміші і при підвищених навантаженнях може стати причиною значного перегріву, як самої свічки, так і камери згоряння, а перегрів камери згоряння прямий шлях до прогару випускних клапанів. Спідниця центрального електроду свічки зображеної на фото.

№4 має характерний червонуватий відтінок, цей колір можна порівняти з кольором червоної цегли. Це почервоніння викликане роботою двигуна на паливі містить надмірну кількість присадок що мають у своєму складі метал. Тривало використання такого палива призведе до того, що відкладення металу утворюють на поверхні ізоляції струмопровідний наліт, через який струму буде легше пройти, ніж між електродами свічки, і свічка перестане працювати.

Фото № 5. Свічка має яскраво виражені сліди масла особливо в різьбової частини. Двигун з такими свічками після тривалої стоянки, має звичай після запуску "троить" якийсь час, а в міру прогріву робота стабілізується. Причина цього незадовільний стан маслоотражательних ковпачків. У наявності підвищена витрата масла. У перші хвилини роботи двигуна, в момент прогрівання, характерний біло-синій вихлоп.

Свічка на фото № 6 вивернула з непрацюючого циліндра. Центральний електрод, його спідниця покриті щільним шаром масла смешенного з краплями незгорілого палива і дрібними частинками від руйнувань, що сталися в цьому циліндрі. Причина цього - руйнування одного з клапанів або поломка перегородок між поршневими кільцями з попаданням металевих частинок між клапаном і його сідлом. У даному випадку двигун "троїть" вже не перестаючи, помітна значна втрата потужності, витрата палива зростає в півтора, два рази. Вихід один - ремонт.

Фото № 7 це повне руйнування центрального електроду з його керамічною спідницею. Причиною даного руйнування міг стати один з перерахованих нижче факторів: тривала робота двигуна з детонацією, застосування палива з низьким октановим числом, дуже раннє запалення, і просто бракована свічка. Симптоми роботи двигуна такі ж, як у попередньому випадку. Єдине на що можна сподіватися так це на те, що частинки центрального електроду зуміли проскочити у вихлопну систему, не застрягши під випускним клапаном, інакше теж не уникнути ремонту головки блоку циліндрів. Але це залежить від людини, грішний він чи ні (жарт). Якщо говорити про цю конкретну свічці, то її господаря Бог милував.

Фото № 8 останнє в цьому огляді. Електрод свічки обріс зольними відкладеннями, колір не грає вирішальної ролі, він лише свідчить про роботу паливної системи. Причина цього наросту згорання масла внаслідок вироблення або залягання маслос'емних поршневих кілець. У двигуна підвищена витрата масла, при перегазовках з вихлопної труби сильне, сині димлення, запах вихлопу схожий на мотоциклетний. Якщо ви хочете, щоб з роботою вашого двигуна було менше проблем, не згадуйте про свічки тільки тоді, коли мотор відмовляється працювати. Виробник гарантує безвідмовну роботу свічки на справному двигуні 30 тис. Кілометрів пробігу. Але і ви в свою чергу не забувайте з кожною заміною масла або в середньому кожні 10 тис. Кілометрів пробігу перевіряти стан свічок. Насамперед, це регулювання зазору до необхідної величини, видалення нагару. Нагар видаляти краще металевою щіткою, від піскоструминної обробки руйнується кераміка центрального електрода, і ви ризикуєте отримати копію з фото № 7.
Так само я б рекомендував міняти свічки місцями, це пов'язано з різними температурними режимами роботи циліндрів.

Матеріал  взято  та переведено на Українську мову з соц.мережі: Вконтакте.

Немає коментарів:

Дописати коментар